Svi dokumenti škole se nalaze pod "Dokumenti" na lijevoj strani u izborniku!
Projekt „Pismenost za sadašnjost i budućnost“ odobren je za provedbu u ukupnom iznosu od 896.753,96 HRK od Ministarstva znanosti i obrazovanja u okviru poziva Unapređenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja. Projekt se provodi u razdoblju 30.11.2017. do 30.11.2019. godine i u cijelosti je financiran iz EU potpore na temelju ugovora br. UP.03.02.2.03.0014.
Projekt provode Škola za montažu instalacija i metalnih konstrukcija i partneri: Osnovna škola Sesvetska Sela i Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih.
Svrha i opravdanost projekta:
Cjeloživotno učenje predstavlja svaku aktivnost učenja tijekom života koja ima za cilj unaprjeđenje znanja i vještina djelovanja pojedinca u svim životnim sferama. Učenjem se utječe na informacijsku pismenost pojedinca, a takvi pojedinci imaju manji rizik od prijevremenog napuštanja obrazovanja, dugotrajne nezaposlenosti i/ili društvene isključenosti. Informacijska pismenost je sposobnost traženja, pronalaženja te primjene informacija. Međutim, ta vrsta pismenosti podrazumijeva i određeno kritičko mišljenje te posebnu vještinu znati kako učiti i kako pronalaziti informacije. U vremenu izuzetno velikog broja informacija koje su dostupne na svakome koraku te su vještine postale potreba svakoga čovjeka, a posebno mladih osoba koje se u mnoštvu informacija moraju naučiti snalaziti, a informacije trebaju koristiti u osobnu korist te na dobrobit društva u cjelini. Informacijska pismenost kao “krovna” pismenost obuhvaća brojne pismenosti, no ovaj projekt je fokusiran na one koje su kroz brojna istraživanja ukazala na ispod-prosječne i niske rezultate - čitalačka, digitalna i financijska pismenost.
Prema podacima međunarodnih istraživanja (PIRLS 2011, PISA 2012, ICILS 2013) RH na skali čitalačke, računalne i financijske pismenosti ostvaruje tek prosječne ili ispodprosječne rezultate što ukazuje na to da postoji mnogo prostora za napredovanje. Spomenuta istraživanja naglašavaju sveprisutnost i nužnost uporabe tehnologije, stoga će projekt biti usmjeren na odgajanje djece i mladih osoba za odgovorno i samostalno služenje digitalnom tehnologijom kako bi nakon završetka svojega školovanja postali uspješni članovi zajednice, ovladali vještinama kreativne, učinkovite i odgovorne uporabe digitalne tehnologije pritom uvježbavajući svoje komunikacijske vještine i razvijajući suradničke kompetencije.
Slijedom navedenog cilj projekta je osposobiti odgojno-obrazovne radnike za razvoj i provedbu izvannastavnih aktivnosti unutar školskog kurikuluma za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti kod učenika kao ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje.
Ciljnu skupinu projekta čini 30 odgojno-obrazovnih djelatnika te 48 učenika, a odabir za sudjelovanje u aktivnostima provodit će se na temelju motiviranosti i dugoročnog utjecaja na pripadnike ciljnih skupina.
Provedba projekta uključuje 4 elementa:
1. Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika
2. Razvoj i provedba izvannastavnih aktivnosti za čitalačku, digitalnu i financijsku pismenost (svaka škola po dvije izvannastavne aktivnosti)
3. Promidžba i vidljivost te
4. Upravljanje projektom i administracija.
Odobrenim sredstvima će se nabaviti oprema koja će se koristiti za unapređenje pismenosti u školama i razvit će se otvoreni digitalni repozitorij.
Projekt je u skladu sa Strateškim planom MZOS-a 2016-2018 jer će se različite kategorija polaznika uključiti u programe cjeloživotnog učenja koji se smatraju strateškim interesom za RH. Profesionalni razvoj kroz usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika, poticanje primjene IKT-a u učenju i obrazovanju ciljevi su definirani Strategijom obrazovanja, znanosti i tehnologije. Na razini EU projekt prati Strategiju Europa 2020 i to kroz prioritet pametan rast koji razvoj gospodarstva temelji na znanju i inovacijama, obrazovanju, usavršavanju i cjeloživotnom učenju. Također, projekt prati inicijativu The Communication on Rethinking Education koja naglašava važnost pismenosti kao ključne kompetencije za rast i razvoj EU, te na jednaki način promovira primjenu otvorenih digitalnih resursa i primjenu IKT-a u obrazovne svrhe.
Licencirane tvrtke za naukovanje po zanimanjima (JMO)
Za zanimanja koja nemaju oznaku "JMO" (jedinstveni model obrazovanja), praksa se može obavljati i u nelicenciranim tvrtkama!
Projekt : IMprove COmpetences1 Dublin, Irska - 04.01.-19.01. 2019. Toulouse, Francuska, 23.3.-7.4.2019.
PROJEKT "Employability through renewable energy" Frankfurt, Njemačka 14.4.-29.4.2016 Braga, Portugal 16.4.-1.5.2016 Güssing, Austrija 23.5.-27.5.2016.
Državno natjecanja učenika - disciplina Kućne instalacije 2021.
Domaćin Škola za montažu instalacija i metalnih konstrukcija Zagreb 11.-13.svibnja 2021. Bilten natjecanjaDržavno natjecanja učenika - disciplina Kućne instalacije 2022.
Domaćin Škola za montažu instalacija i metalnih konstrukcija Zagreb 10.-12.svibnja 2022. Bilten drzavnog natjecanja IKI 2022 - dovrseno.pdfOpćenito |
• MZOS |
• Agencija za strukovn... |
• Agencija za odgoj i ... |
• Obrtnička komora |
• Portal za škole |
• Carnet |
• Elektire |