Svi dokumenti škole se nalaze pod "Dokumenti" na lijevoj strani u izborniku!
Poboljšanje/unaprjeđenje obrazovanja odraslih temeljeno na inovativnom pristupu ‑ UHI Škotska“
Projekt „Improvement of adult edcuation based on innovative approach-UHI Scotland“ „ Poboljšanje/unaprjeđenje obrazovanja odraslih temeljeno na inovativnom pristupu - UHI Škotska“
Partneri u projektu:
Obrtničko učilište
Srednja škola Dugo Selo
Strukovna škola Vice Vlatkovića , Zadar
Škola za montažu instalacija i metalnih konstrukcija, Zagreb
Partner domaćin je The University of the Highlands and Islands jedino je sveučilište smješteno na sjevernom području Škotske. Partnerstvo 13 neovisnih koledža i istraživačkih instituta i omogućuje pristup obrazovanju na višim i visokim učilištima, kao i sudjelovanje u istraživačkim projektima.
Agencija za mobilnost i programe EU nije odobrila troškove putovanja do Lewis Castle Collegea u Stornowayu, kako je bilo planirano, već samo do Invernessa, gdje je i formalno sjedište UHI-a. Aktivnosti predviđene projektom preusmjerili smo na Inverness College koji će osigurati ispunjenje ciljeva projekta.
Također, Agencija je odobrila sudjelovanje ukupno 8 osoba, od planiranih 10. Partneri konzorcija usuglasili su se da će biti zastupljeno osoblje: Obrtničko učilište (4), Strukovna škola Vice Vlatkovića (2), te po 1 predstavnik Škole za montažu instalacija i metalnih konstrukcija i Srednje škole Dugo Selo.
S partnerom je dogovoreno da se mobilnost osoblja provede od 18.-24.04.2016. godine te su u tijeku pripreme.
S ciljem povećanja broja osoba uključenih u programe obrazovanja, podizanja svijesti o važnosti cjeloživotnog učenja te o praksama u EU zemljama koje su znatno iznad nas po % uključenih građana ( 2,3% prema 9,6%) svjesni smo da je potrebno uvesti nove metode i pedagoške pristupe u obrazovni proces kako bismo bili što dostupniji zainteresiranim polaznicima te osigurali fleksibilnost.
U okviru jezičnih i kulturoloških priprema sudionici se upoznaju i s posebnostima UHI-ja te na koji način su vrlo uspješno organizirali provođenje obrazovnih programa te kako ih moderniziraju: različite formate online učenja: tekst, audio, video, animacije, 3D i 2D slike, stvaranje virtualnog okruženja, virtualne učionice, web i videokonferencija, korištenje mobitela, tableta, računala i e‑book-a za pristup materijalima za učenje.
U sklopu UHI-ja djeluje Odjel za razvoj digitalnog učenja koji proizvodi visokokvalitetnu neovisnu platformu i materijale za digitalno učenje.
Također, što je iznimno važnu za naš projekt, provode edukaciju i nadogradnju znanja zaposlenika za blended learning, utvrđuju, planiraju i razvijaju usavršavanja u organizacijama kako bi razvili i znali dostaviti online learning svojim polaznicima. Sudionici projekta pripremaju se i u ovom području kako bi iz mobilnosti polučili najvrjednije rezultate te kako bi svoje obrazovne sadržaje iz područja općeg obrazovanja odraslih i materijale mogli kreirati za postavljanje na platformu te za uvođenje blended learning metode, kako u obrazovanje odraslih tako i za prijenos iskustava drugim nastavnicima u školama, odnosno u Učilištu.
Projektom se potiče upotreba digitalnih tehnologija u obrazovanju odraslih čime se osnažuju digitalne kompetencije nastavnika, polaznika, ravnatelja i administrativnog osoblja. Suradnjom na ovom projektu potaknut ćemo poboljšanje kvalitete naših ustanova (stjecanjem novih saznanja koje ćemo prenijeti u rad naših ustanova), stvorit ćemo osnove za uvođenje ili poboljšanje inovativnih metoda i ojačati kompetencije našeg osoblja i polaznika te time osigurati povećanje sudjelovanja odraslih osoba u cjeloživotnom učenju u budućnosti.
Sudionici projekta će kroz job shadowing, sudjelovanjem na svim oblicima nastave te razmjenom iskustva s predavačima iz prve ruke dobiti stvarnu sliku svih pozitivnih i mogućih negativnih strana ovih novih metoda podučavanja i učenja, a radi prilagodbe u skladu s mogućnostima koje 21. stoljeće i nove tehnologije pružaju.
Svjesni smo da je potrebna i reorganizacija načina učenja i podučavanja, od ravnatelja do nastavnika i administrativnog osoblja, a tako i polaznika kako bismo obrazovanje odraslih učinili dostupnim bilo gdje i u bilo koje vrijeme.
Okvirni program će obuhvatiti sudjelovanje na nastavi, kreiranje nastavnih sadržaja, podučavanje putem video konferencije i platforme u suradnji s nastavnicima koji koriste ove metode te s Odjelom za kreiranje inovativnih nastavnih sadržaja kako u pripremi nastave, tako i u radu s nastavnicima koji kreiraju svoje nastavne sadržaje iz svojih područja. Promatrat ćemo i rad nastavnika u Alnessu gdje se stvaraju kreativni programi.
↓ klikni na sliku ↓
Licencirane tvrtke za naukovanje po zanimanjima (JMO)
Za zanimanja koja nemaju oznaku "JMO" (jedinstveni model obrazovanja), praksa se može obavljati i u nelicenciranim tvrtkama!
Projekt : IMprove COmpetences1 Dublin, Irska - 04.01.-19.01. 2019. Toulouse, Francuska, 23.3.-7.4.2019.
PROJEKT "Employability through renewable energy" Frankfurt, Njemačka 14.4.-29.4.2016 Braga, Portugal 16.4.-1.5.2016 Güssing, Austrija 23.5.-27.5.2016.
Državno natjecanja učenika - disciplina Kućne instalacije 2021.
Domaćin Škola za montažu instalacija i metalnih konstrukcija Zagreb 11.-13.svibnja 2021. Bilten natjecanjaDržavno natjecanja učenika - disciplina Kućne instalacije 2022.
Domaćin Škola za montažu instalacija i metalnih konstrukcija Zagreb 10.-12.svibnja 2022. Bilten drzavnog natjecanja IKI 2022 - dovrseno.pdfOpćenito |
• MZOS |
• Agencija za strukovn... |
• Agencija za odgoj i ... |
• Obrtnička komora |
• Portal za škole |
• Carnet |
• Elektire |