preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Raspored zvona

SMJENA SAMO UJUTRO:
1.  8:00 -   8:45
2.  8:50 -   9:35
3.  9:40 - 10:25
4.  10:55 - 11:40
5.  11:45 - 12:30
6.  12:35 - 13:15
7.  13:20 - 14:00

Dokumenti

Obavijest!
Ovjere kopija svjedodžbi
(za nastavak školovanja)

škola nije ovlaštena vršiti,
te se iste obavljaju kod javnog bilježnika!



Slike maturanata u godišnjaku maturanata!


Projekt Pismenost za sadašnjost i budućnost

OPĆI PODACI O PROJEKTU


Naziv projekta: Pismenost za sadašnjost i budućnost
Naziv poziva za dostavu projektnih prijedloga :
Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja
Sažetak:
Projekt je usmjeren na razvoj i provedbu izvannastavnih aktivnosti za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti u dvije škole. U te
svrhe projekt će obuhvatiti edukaciju odgojno-obrazovnih radnika za izradu i provedbu kurikuluma, edukaciju za primjenu interaktivnih metoda i
projektne nastave i edukaciju za unaprjeđenje spomenutih pismenosti. Također, projekt će obuhvatiti izradu digitalnih repozitorija i nabavu
suvremene opreme za provedbu novoizrađenih izvannastavnih aktivnosti za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti.
 

Informacijska pismenost kao “krovna” pismenost obuhvaća brojne pismenosti, no ovaj projekt će biti fokusiran na one koje su kroz
brojna istraživanja ukazala na ispod-prosječne i niske rezultate - čitalačka, digitalna i financijska pismenost. Prema podacima međunarodnih
istraživanja (PIRLS 2011, PISA 2012, ICILS 2013) RH na skali čitalačke, računalne i financijske pismenosti ostvaruje tek prosječne ili ispodprosječne
rezultate što ukazuje na to da postoji mnogo prostora za napredovanje.
Kako bi se projektni cilj ostvario, ciljanu skupinu projekta čini 48 učenika i 30 odgojno-obrazovnih radnika. Odabir sudionika za sudjelovanje u
projektnim aktivnostima vršit će se na temelju njihove motiviranosti i na temelju dugoročnog utjecaja na pripadnike ciljnih skupina.

Realizacija projekta provest će se kroz 4 elementa projekta, odnosno:
1. Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih radnika,
2. Razvoj i provedba
izvannastavnih aktivnosti za čitalačku, digitalnu i financijsku pismenost,
3. Promidžba i vidljivost te
4. Upravljanje projektom i administracija.
Element 1 podrazumijeva provedbu sljedećih aktivnosti:
A1.1. Radionica o važnosti usvajanja ključnih kompetencija i informacijskoj pismenosti,
A1.2. Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih radnika za upotrebu projektne nastave i interaktivnih metoda u nastavi,
A1.3. Odabir tima za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti i njihovo usavršavanje za izradu i provedbu kurikuluma,
A1.4. Usavršavanje tima za izradu i provedbu kurikuluma,
A1.5. Edukacija tima za razvoj izvannastavnih aktivnosti,
A1.6. Studijsko putovanje;
Element 2 obuhvaća aktivnosti:
A2.1. Nabava opreme za unapređenje pismenosti u školama,
A2.2. Priprema tima za razvoj izvannastavnih aktivnosti i motivacija učenika za uključivanje u iste,
A2.3. Razvoj kurikuluma za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti,
A2.4. Stvaranje digitalnih repozitorija za provedbu izvannastavnih aktivnosti;
A2.5. Provedba izvannastavnih programa za unapređenje pismenosti u školama, A2.6.Evaluacija provedenih projektnih aktivnosti.
Element 3 podrazumijeva aktivnosti:
Informiranje o projektu putem web stranica škole i Izradu medijskih promotivnih sadržaja. Obje aktivnosti su vezane uz informiranje javnosti, medija i dionika o ulozi EU fondova, rezultatima projekata financiranih iz sredstava EU-a. Element 4 sastoji se od aktivnosti koordinacije provedbe, praćenje pokazatelja i izvještavanje o provedbi projekta sukladno svim pravilima i zakonima. Projekt je u skladu sa Strateškim planom MZOS-a 2016-2018 jer će se različite kategorija polaznika uključiti u programe cjeloživotnog učenja koji se smatraju strateškim interesom za RH (cilj 1.5.). Također, profesionalni razvoj, usavršavanje odgojnoobrazovnih djelatnika, poticanje primjene IKT-a u učenju i obrazovanju ciljevi su definirani Strategijom obrazovanja, znanosti i tehnologije (C.4-5). Na razini EU, projekt prati Strategiju Europe 2020 i to kroz prioritet pametan rast koji razvoj gospodarstva temelji na znanju i inovacijama, obrazovanju, usavršavanju i cjeloživotnom učenju. Također, projekt prati inicijativu The Communication on Rethinking Education koja naglašava važnost pismenosti kao ključne kompetencije za rast i razvoj EU, te na jednaki način promovira primjenu otvorenih digitalnih resursa i primjenu IKT-a u obrazovne svrhe.
 
 
 

Najbolji smo!

  


Projekti
 
           
Projekt : IMprove COmpetences1
Dublin, Irska - 04.01.-19.01. 2018.
Toulouse, Francuska, 23.3.-7.4.2019.

PROJEKT "Pismenost za sadašnjost i budućnost"
prosinac 2017.-prosinac 2019.
Projekt "Kultura turizma"
siječanj 2017.-svibanj 2017.

       

PROJEKT "Employability through renewable energy"
Frankfurt, Njemačka 14.4.-29.4.2016
Braga, Portugal 16.4.-1.5.2016 
Güssing, Austrija 23.5.-27.5.2016.
Projekt "Unaprjeđenje obrazovanja odraslih temeljeno na inovativnom pristupu ‑ UHI Škotska“
Škotska 18.-24.4.2016.

Projekt Poduzetništvo i obrtništvo je IN
Zagreb, 11. 12. 2015.

     
PROJEKT „INSTALLER+“
Frankfurt, Njemačka
15.3-28.3. i 17.5.-30.5.2015.

      
PROJEKT „SKILL+PRACTICE“
Frankfurt, Njemačka
Padova, Italija
16.11.-6.12.2014.

Projekt „INNOvative methods and practice in VET – INNOVET“
Helsinki, Finska
18.-24. 5. 2014.

Leipzig, Njemačka
9.3. - 5.4.2014.

Praksa

Licencirane tvrtke za naukovanje po zanimanjima (JMO)

Za zanimanja koja nemaju oznaku "JMO" (jedinstveni model obrazovanja), praksa se može obavljati i u nelicenciranim tvrtkama!


Zanimanja- programi
Strojarski tehničar  (4 god.) NOVO!
 
Instalater kućnih instalacija "JMO"
 
Instalater grijanja i klimatizacije "C"
 
Plinoinstalater "JMO"
 
Vodoinstalater "JMO"
 
Rukovatelj samohodnim građ. strojevima "B"
 
Bravar "JMO"
 
Limar "JMO"
 
Za pregledavanje sadržaja programa klikni na program!

Natjecanja
Održano XVII. državno natjecanje učenika plinoinstalatera
20. travnja 2018.
 
Održano XIX. Međužupanijsko natjecanje učenika instalatera grijanja i klimatizacije i vodoinstalatera
 23. veljače 2018.
Priloženi dokumenti:
Bilten PL 2018.pdf
Bilten GV 2018.pdf


Informiranje

Službenik za informiranje Škole za montažu instalacija i metalnih konstrukcija je Josip Rodin, prof.


Škole partneri

Korisni linkovi

Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 4. 2013.

Ukupno: 898541
Danas: 302




preskoči na navigaciju