preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Raspored zvona


RASPORED ZVONJENJA

1. 8:00 - 8:45

2. 8:50 - 9:35

3. 9:40 - 10:25

VELIKI ODMOR

4. 10:55 - 11:40

5. 11:45 - 12:30

6. 12:35 - 13:15

7. 13:20 - 14:00

Priloženi dokumenti:
RASPORED ZVONJENJA od 8h.docx

Dokumenti
Napomene!
Napomena za učenike koji
prelaze u druge škole:
prije ispisa obavezni ste vratiti
zadužene udžbenike i lektire
u školu!
------
Ovjere kopija svjedodžbi
(za nastavak školovanja)
škola nije ovlaštena vršiti,
te se iste obavljaju kod javnog bilježnika!


Svi dokumenti škole se nalaze pod "Dokumenti" na lijevoj strani u izborniku!


Vijesti

Projekt "Pismenost za sadašnjost i budućnost"

Dana 30.11.2017.  na svečanosti u Ministarstvu znanosti i obrazovanja  našoj školi je dodjeljen projekt Pismenost za sadašnjost i budućnost. Projekt će trajati dvije godine. Ugovore su dobitnicima uručili državna tajnica u Ministarstvu znanosti i obrazovanja prof. dr. Branka Ramljak, ravnatelj Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO) Mile Živčić i pomoćnik ministra rada i mirovinskoga sustava i član Upravljačkoga tijela za Operativni program „Učinkoviti ljudski potencijali" 2014. - 2020, Europskoga socijalnog fonda (ESF) Luka Rajčić. VIŠE    Slike.

OPĆI PODACI O PROJEKTU

Naziv projekta:Pismenost za sadašnjost i budućnost
Šifra poziva zadostavu projektnih prijedloga UP.03.2.2.03
Naziv poziva za dostavu projektnih prijedloga :Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja
Sažetak
Projekt je usmjeren na razvoj i provedbu izvannastavnih aktivnosti za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti u dvije škole. U te
svrhe projekt će obuhvatiti edukaciju odgojno-obrazovnih radnika za izradu i provedbu kurikuluma, edukaciju za primjenu interaktivnih metoda i
projektne nastave i edukaciju za unaprjeđenje spomenutih pismenosti. Također, projekt će obuhvatiti izradu digitalnih repozitorija i nabavu
suvremene opreme za provedbu novoizrađenih izvannastavnih aktivnosti za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti.
KRATKI OPIS PROJEKTA
Svrha i opravdanost projekta
Cjeloživotno učenje predstavlja svaku aktivnost učenja tijekom života koja ima za cilj unaprjeđenje znanja i vještina djelovanja pojedinca u svim
životnim sferama. Učenjem se utječe na informcijsku pismenost pojedinca, a takvi pojedinci imaju manji rizik od prijevremenog napuštanja
obrazovanja, dugotrajne nezaposlenosti i/ili društvene isključenosti. Informacijska pismenost je sposobnost traženja, pronalaženja te primjene
informacija. Međutim, ta vrsta pismenosti podrazumijeva i određeno kritičko mišljenje te posebnu vještinu znati kako učiti i kako pronalaziti
informacije. U vremenu izuzetno velikog broja informacija koje su dostupne na svakome koraku, te su vještine postale potreba svakoga čovjeka, a
posebno mladih osoba koje se u mnoštvu informacija moraju naučiti snalaziti, a informacije trebaju koristiti u osobnu korist te na dobrobit društva
u cijelosti. Informacijska pismenost kao “krovna” pismenost obuhvaća brojne pismenosti, no ovaj projekt će biti fokusiran na one koje su kroz
brojna istraživanja ukazala na ispod-prosječne i niske rezultate - čitalačka, digitalna i financijska pismenost. Prema podacima međunarodnih
istraživanja (PIRLS 2011, PISA 2012, ICILS 2013) RH na skali čitalačke, računalne i financijske pismenosti ostvaruje tek prosječne ili ispodprosječne
rezultate što ukazuje na to da postoji mnogo prostora za napredovanje. Spomenuta istraživanja naglašavaju sveprisutnost i nužnost
uporabe tehnologije, stoga će projekt biti usmjeren na odgajanje djece i mladih osoba za odgovorno i samostalno služenje digitalnom
tehnologijom kako bi nakon završetka svojega školovanja postali uspješni članovi zajednice, ovladali vještinama kreativne, učinkovite i
odgovorne uporabe digitalne tehnologije pritom uvježbavajući svoje komunikacijske vještine i razvijajući suradničke kompetencije. Slijedom
navedenog cilj projekta je osposobiti odgojno-obrazovne radnike za razvoj i provedbu izvannastavnih aktivnosti unutar školskog kurikuluma za
unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti kod učenika kao ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje.
Kako bi se projektni cilj ostvario, ciljanu skupinu projekta čini 48 učenika i 30 odgojno-obrazovnih radnika. Odabir sudionika za sudjelovanje u
projektnim aktivnostima vršit će se na temelju njihove motiviranosti i na temelju dugoročnog utjecaja na pripadnike ciljnih skupina.
Realizacija projekta provest će se kroz 4 elementa projekta, odnosno:
1. Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih radnika,
2. Razvoj i provedba
izvannastavnih aktivnosti za čitalačku, digitalnu i financijsku pismenost,
3. Promidžba i vidljivost te
4. Upravljanje projektom i administracija.
Element 1 podrazumijeva provedbu sljedećih aktivnosti:
A1.1. Radionica o važnosti usvajanja ključnih kompetencija i informacijskoj pismenosti,
A1.2. Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih radnika za upotrebu projektne nastave i interaktivnih metoda u nastavi,
A1.3. Odabir tima za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti i njihovo usavršavanje za izradu i provedbu kurikuluma,
A1.4. Usavršavanje tima za izradu i provedbu kurikuluma,
A1.5. Edukacija tima za razvoj izvannastavnih aktivnosti,
A1.6. Studijsko putovanje;
Element 2 obuhvaća aktivnosti:
A2.1. Nabava opreme za unapređenje pismenosti u školama,
A2.2. Priprema tima za razvoj izvannastavnih aktivnosti i motivacija učenika za uključivanje u iste,
A2.3. Razvoj kurikuluma za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti,
A2.4. Stvaranje digitalnih repozitorija za provedbu izvannastavnih aktivnosti;
A2.5. Provedba izvannastavnih programa za unapređenje pismenosti u školama, A2.6.Evaluacija provedenih projektnih aktivnosti.
Element 3 podrazumijeva aktivnosti:
Informiranje o projektu putem web stranica škole i Izradu medijskih promotivnih sadržaja. Obje aktivnosti su vezane uz informiranje javnosti, medija i dionika o ulozi EU fondova, rezultatima projekata financiranih iz sredstava EU-a. Element 4 sastoji se od aktivnosti koordinacije provedbe, praćenje pokazatelja i izvještavanje o provedbi projekta sukladno svim pravilima i zakonima. Projekt je u skladu sa Strateškim planom MZOS-a 2016-2018 jer će se različite kategorija polaznika uključiti u programe cjeloživotnog učenja koji se smatraju strateškim interesom za RH (cilj 1.5.). Također, profesionalni razvoj, usavršavanje odgojnoobrazovnih djelatnika, poticanje primjene IKT-a u učenju i obrazovanju ciljevi su definirani Strategijom obrazovanja, znanosti i tehnologije (C.4-5). Na razini EU, projekt prati Strategiju Europe 2020 i to kroz prioritet pametan rast koji razvoj gospodarstva temelji na znanju i inovacijama, obrazovanju, usavršavanju i cjeloživotnom učenju. Također, projekt prati inicijativu The Communication on Rethinking Education koja naglašava važnost pismenosti kao ključne kompetencije za rast i razvoj EU, te na jednaki način promovira primjenu otvorenih digitalnih resursa i primjenu IKT-a u obrazovne svrhe


Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Anamarija Cavrić   datum: 5. 12. 2017.

 

Obavijesti

 

 

↑ Za cijelu mapu klikni gore! ↑

Klikni za letak ovdje!

NOVI promo video škole 

Školski list, Gradijator br. 9


  


Zanimanja- programi
 
Strojarski tehničar  (4 god.) NOVO!
 
Instalater kućnih instalacija "JMO"
 
Instalater grijanja i klimatizacije "JMO" ili "C"
 
Plinoinstalater "JMO"
 
Vodoinstalater "JMO"
 
Rukovatelj samohodnim građ. strojevima "B"
 
Bravar "C"
 
Za pregledavanje sadržaja programa klikni na program!

Praksa

Licencirane tvrtke za naukovanje po zanimanjima (JMO)

Za zanimanja koja nemaju oznaku "JMO" (jedinstveni model obrazovanja), praksa se može obavljati i u nelicenciranim tvrtkama!


Projekti

Natjecanja
Izlučna natjecanja učenika - disciplina Kućne instalacije
Domaćin
Škola za montažu instalacija i metalnih konstrukcija Zagreb
23.04.2021.
Bilten natjecanja 

Državno natjecanja učenika - disciplina Kućne instalacije 2021.

Domaćin
Škola za montažu instalacija i metalnih konstrukcija Zagreb
11.-13.svibnja 2021.
Bilten natjecanja

Državno natjecanja učenika - disciplina Kućne instalacije 2022.

Domaćin
Škola za montažu instalacija i metalnih konstrukcija Zagreb
10.-12.svibnja 2022.
Bilten drzavnog natjecanja IKI 2022 - dovrseno.pdf

Informiranje

Službenik za informiranje Škole za montažu instalacija i metalnih konstrukcija je Darko Sušac, prof.


Škole partneri

Korisni linkovi

Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 4. 2013.

Ukupno: 1167028
Danas: 52




preskoči na navigaciju